Stálý rozvrh

Změny rozvrhu

Bakaláři

Jídelníček

Přijímací řízení


Projektový týden žáků čtvrtého ročníku oboru Informatika v ekonomice

I letošní projektový týden byl stejně jako v minulých letech, celý naplněn žákovskými aktivitami. Cílem projektu je pomoci žákům získat a uspořádat aktuální informace o možnostech jejich uplatnění na trhu práce. Prakticky se tím naplňuje průřezové téma člověk a svět práce. Podporuje také rozvoj jejich komunikativních, sociálních a personálních kompetencí.

Pondělí bylo vyhrazeno pro seznámení se s webovými portály nabízejícími zprostředkování zaměstnání a seznámení se s jejich fungováním. Žáci při skupinové práci vyhledali na dvacet webových služeb nápomocných při hledání zaměstnání. Každý sám za sebe si vybral tři nabídky práce, které se mu nejvíce zamlouvaly. Každý žák si také vytvořil osobní profil na profesní síti LinkedIn, byl seznámen se smyslem a pravidly této sociální sítě a ve spolupráci s učitelem si vyplnil profil tak, aby ho mohl později využít při získávání zaměstnání.

Při úterní návštěvě Úřadu práce v Hodoníně byli žáci seznámeni s aktuální nabídkou pracovních míst v jejich oboru (informační technologie). Také získali množství praktických informací o vypracování životopisu tak, aby vyhovoval požadavkům současných zaměstnavatelů.

Ve středu žáci tvořili prezentaci vybraných pracovních pozic, které korespondovaly s jejich preferencemi. Konfrontovali je se svými schopnostmi a dovednostmi. Úvodní část prezentace byla vyhrazena pro sebeprezentaci, kterou mohou využít například při osobním pohovoru u potenciálního zaměstnavatele.

Čtvrtek patřil tvorbě osobního portfólia. Pod vedením výchovné poradkyně si všichni vytvořili europas a jazykový europas, které mohou využít při hledání zaměstnání.

V pátek proběhly prezentace žáků před spolužáky. Žáci získali přehled o pracovních pozicích, které pro ně připadají v úvahu po ukončení středoškolského nebo vysokoškolského studia oboru informační technologie. Na klasifikaci výsledných prezentací se podíleli i samotní žáci bodováním několika kritérií u každého prezentujícího spolužáka.